Czy można założyć firmę poprzez bank?
Założenie firmy często kojarzy się nam z trudnym procesem, który wymaga od nas specjalistycznej wiedzy. Jak jednak okazuje się w praktyce, bank może pomóc nam szybko i prosto założyć swoją firmę. Jedyne co wystarczy zrobić, to zgłosić się w odpowiednie miejsce, aby móc cieszyć się wsparciem ze strony banku!
Niewielu z nas wie, że banki oferują pomoc w zakładaniu firm swoim klientom. Możemy zgłosić się do dowolnego banku po pomoc, nawet jeśli nie jesteśmy jego klientem. W swojej ofercie założenie firmy przez bank ma chociażby znany i popularny mBank, który oferuje nam wsparcie swoich specjalistów od bankowości internetowej, ale także i od firm.
Co trzeba mieć, aby założyć firmę przez bank?
Odpowiedź jest dosyć prosta. Aby móc założyć firmę przez bank, musimy posiadać ze sobą odpowiedni dokument tożsamości. Będziemy się nim legitymować i przy pomocy umieszczonych na nim danych, specjalista będzie mógł złożyć wniosek o założenie dla nas firmy.
Jeśli chodzi o samo założenie firmy w banku to jest to proces dość szybki, ponieważ zajmie nam on zaledwie kilka do kilkunastu minut. Nasza firma może być założona natychmiastowo, jak i również możemy dobrać sobie odpowiedni dzień w którym chcemy, aby nasza działalność rozpoczęła swoją działalność. Skutkiem tego, możemy w dowolnym momencie odroczyć założenie firmy i uruchomić ją odpowiednio w dniu, w którym chcemy, aby firma działała prawnie.
Jak widać, cały proces jest bardzo prosty i pozwala nam uzyskać pełne wsparcie merytoryczne, które gwarantuje nam odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas pytania, a także zapewnia możliwość poprawnego założenia naszej działalności.